“Creativity is the new normal!”

Zilele acestea suntem la București la ICEEfest, cea mai mare conferință dedicată Internetului, comunicării, marketingului digital și tehnologiilor aferente din Europa de Est. 

O sesiune aparte a fost despre creativitate. Geoffrey Hantson de la agenția Happiness (Belgia) a subliniat importanta creativității în comunicarea brandurilor. Iar premisa este că oamenii nu mai cred în publicitate, ci mai degrabă în recomandările altor oameni. Astfel e timpul potrivit ca brandurile să dezvolte idei creative – pentru că oamenii discută, transmit și recomandă tot ce este creativ!

Am decis să notăm pe blog exemplele de campanii care ne-au inspirat cel mai mult la ICEEfest:

1. Turn people into action

Pentru a sensibiliza oamenii despre riscurile apărute în urma expunerii la soare, pe o plajă din Peru a fost lansată o rețea Wi-Fi disponibilă doar în zona acoperită de umbră.

 2. Turn brands into action

Atunci când Google Street View a fost lansat în Belgia, nu toate străzile au putut fi fotografiate. Motivul e simplu – mașina Google nu încăpea în străzile înguste din orașe. Un moment oportun pentru Toyota care a demonstrat abilitățile modelului iQ și a completat harta cu imagini din cele mai înguste străzi.

 3. Disrupt your own business model

Pimkie Mini Fashion este un concept diferit de vânzare care oferă femeile posibilitatea de a-și cumpăra haine direct din camera de hotel.

4. Dare to collaborate

Doi artiști și un pilot au creat un nou font desenat cu ajutorul mișcărilor noului model Toyota iQ.

5. Give magic a chance

Una din cele mai apreciat campanii ale anului 2012 îi aparține postului tv TNT din Belgia.

La această ediție ICEEfest sunt peste 2500 de participanți și 90 de speakeri de la companii cunoscute ca Uber, Shazam, Yahoo!, The Huffington Post și altele.

Discussions — No responses yet