Studiu de caz: Se caută imaginea Vita Baby!

La sfârșitul lunii august echipa Gramatic a avut parte de un proiect deosebit, dedicat mămicilor care au copii cu vârsta cuprinsă între 3-18 luni. Un segment destul de îngust și o provocare pe măsură.

Mai jos vedeți care au fost obiectivele, soluțiile și rezultatele campaniei.

Profilul clientului

Compania “Orhei-Vit” este lider al industriei de producere a sucurilor, nectarelor și hranei pentru copii din Republica Moldova. Compania deține cele mai populare branduri pe piața moldovenească în segmentele lor: Naturalis, Vita, Vita Premium, Gustos, Vita Baby.

Vita Baby este unui din liderii în producerea sucurilor și hranei pentru copii, asigurându-și imaginea datorită calității și siguranței produselor.

Obiectiv

Sarcina de bază a proiectului a fost identificarea în bază de concurs a unui bebeluș care va reprezenta brandul Vita Baby în materialele promoționale pe parcursul anului 2015.

Soluție

Echipa Gramatic a propus dezvoltarea unei aplicații pe pagina de Facebook a brandului, prin intermediul căreia părinții își pot înscrie bebelușii în concurs.

Rezultate

Chiar de la început concursul a căpătat un potențial viral sporit, ce a dus la obținerea următoarelor rezultate:

Opinia clientului

“Pentru promovarea paginii noastre de Facebook am ales echipa Gramatic dintr-o lista iniţială de peste 10 firme de promovare web, iar după ce am finalizat proiectul suntem siguri că am făcut alegerea cea bună.

Chiar dacă am avut un buget destul modest și timp limitat, rezultatele proiectului au fost cu siguranţă peste așteptări.

Baieții de la Gramatic sunt creativi, moderni, în pas cu dezvoltarea domeniului în care activează; niciodată nu ezită să facă un pas în plus, chiar dincolo de prevederile contractului, doar ca obiectivul să fie atins.” – Iulia Nazaria, Brand Manager Vita Baby

Discussions — No responses yet