Finala Cupei Moldovei Orange a fost meciul “primăverii” în Moldova. Evenimentul, organizat de către Federația Moldovenească de Fotbal a adunat peste 9000 de suporteri.
Contribuind intens la promovarea meciului, am decis că va fi oportună interacțiunea cu miile de suporteri care vor fi pe stadion. Bineînțeles, obiectivul de bază a fost promovarea canalelor digitale ale FMF.
Ce a propus echipa Gramatic?
Instagram crește dinamic în Moldova, cu peste 500 mii de utilizatori, fiind astfel și unul din canalele de bază prin care FMF interacționează cu audiența sa. Astfel, am propus o activizare prin Instagram Stories.
În timpul meciului, suporterii au fost îndemnați să încarce un Instagram Story cu tag-ul @fmfmoldova. Că să stimulăm participarea, am anunțat și un premiu pentru cel mai creativ moment.
Rezultate
În decursul a câteva ore, 150 de persoane s-au implicat în concurs. După estimările noastre, conținutul generat de suporteri a acumulat circa 15 000 impresii. Profilul de Instagram al FMF a crescut cu peste 300 followeri în perioada finalei.
În cadrul colaborării cu FMF, întotdeauna experimentăm cele mai noi opțiuni care le oferă platformele digitale, iar această activizare prin Instagram Stories nu este o excepție. Recomandăm pentru evenimente.
Dacă vrei să afli cum te putem ajuta în comunicarea și promovarea online, lasă-ne un mesaj pe [email protected].